بیوشیمی مصور هارپر 2018 جعفر نژاد

بیوشیمی مصور هارپر 2018 جعفر نژاد

نوشته اکبر جعفر نژاد / حیدری
اشتراک گذاری
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}
دسته بندی پزشکی / پزشکی
نوع جلد هارد
انتشارات حیدری
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1398
تعداد صفحات 1010
وزن 1530
شابک 9786004892100
قیمت :

480,000 تومان

384,000 تومان
موجود نمی باشد :(
به محض موجود شدن از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد موجود شد به من اطلاع بده

480,000 تومان


384,000 تومان
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
این کتاب را خوانده اید؟
به دوستانتان پیشنهاد می دهید؟

بیوشیمی مصور هارپر 2018 دکتر اکبر جعفر نژاد انتشارات حیدری

علم بیوشیمی، چگونگی انجام واکنش هزاران مولکول غیرزنده و ساخت موجودات زنده را بررسی می کند. در واقع بیوشیم دانشی است که با اساس شیمیایی حیات مرتبط می باشد.
قلمروی علم بیوشیمی به گستردگی خود حیات است. هرجا حیات و زندگی جریان دارد، واکنش های بیوشیمیایی نیز در آنجا اتفاق می افتد. دانش بیوشیمی پر از شگفتی و نظم است، در بیوشیمی نسبت به سایر علوم زیستی این نظم بیشتر به چشم می خورد.
یاد و خاطره استاد فرزانه دکتر ناصر ملک نیا (پدر علم بیوشیمی ایران گرامی ایشان به همه انسانها در تمامی حالات حق میدادند و معتقد بودند در مرحله نخست خودمان باید اصلاح شویم، اگر کسی تندخویی می کند، دروغ می گوید، حسادت می ورزد، این بدلیل تغییر غلظت نوروترانسمیترهای مغز اوست. ایشان علم بیوشیمی را علم خداشناسی میدانستند و معتقد بودند این علم در تمامی قلمروها کاربرد دارد، به گفته این استاد فرزانه، وی بعد از تحصیل در رشته های مهندسی شیمی، الکترونیک، پزشکی و بیوشیمی، فقط بیوشیمی توانسته بود جواب تمامی سؤالات شان را بدهد.
کتابی که پیش رو دارید، ویرایش سی و یکم (۲۰۱۸) ترجمه بیوشیمی مصور هارپر می باشد، از ویژگی های بارز این اثر رنگی بودن تصاویر آن است که به درک بهتر مفاهیم کمک زیادی کرده است.
از ویژگی های دیگر کتاب بیوشیمی هارپر استفاده درست از تصاویری است که در آنها نکات مهم در کنار هم قرار گرفته است، این ویژگی ها بعلاوه حجم کم آن (در مقایسه با سایر کتب بیوشیمی از قبیل لنینجر، استرایر، دولین و ...) باعث شده تا بعنوان یکی از کتب کاملا شناخته شده در بسیاری از دانشگاه های بزرگ جهان و همچنین ایران جهت استفاده دانشجویان رشته های بیوشیمی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، دامپزشکی، علوم زیستی و ... مطرح باشد. لذا مطا این کتاب را به دانشجویان فوق توصیه میکنیم.

مطالعه بیشتر ...
هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است
ارسال نظر
کتاب های مشابه
مشاهده همه کتاب ها